Tacksamhet



Jag är tacksam över att jag inte var en av alla miljarder männsikor som väntade på ersättningsbussar till norsborg idag.

Jag är tacksam över att jag fick whisky i julklapp av min lillebror så jag kunde bjuda över en vän på ett glas trots att jag har noll kronor på kontot.

Jag är tacksam över att jag har fina vänner som inspirerar mig och bjuder på öl när jag har noll kronor på kontot.

Jag är tacksam över att jag inte lider av någon form av allvarlig social fobi.

Jag är tacksam över att människor engagerar sig och spelar bra musik på en tisdagskväll.

Jag är tacksam över att ha en karl i huset som kan visa exakt hur man spelar låten jag har i huvet när jag kommer hem efter bara lite nynnande.

På allas våran husguds wikipedias hemsida står det "En vanlig tacksamhetsgest är applåden, så jag skulle vilja applådera livet!




Kommentarer
Postat av: jack

fan va fint sagt!!

2010-03-03 @ 22:12:21
URL: http://kaptenjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0