Planer inför framtiden




Det här är usb-minnet vi vill ha:





Sprang på det här. Världens skulle ju bli lite bättre om alla på min arbetsplats hade sån. Funderar nu lite på att göra en kupp med limpistol och päls en sen eftermiddag. Synd att vi har så många övervakningskameror. Men kanske om man har en mask på sig. Kycklingdräkt.



*


En bra sak med internet, eller "nettan", som jag brukar säga, är att det är så lätt att titta på massor av fina bilder.
Jag försöker göra så att alla bilder som inte jag har gjort eller fotat själv ska gå att klicka på och länka till stället där jag hittade dom. 








Efter den här galna månaden med Barcelona, Yasuragi, semester och lägenhetssökande ska jag införskaffa mig en Kamera. Sen ska jag ta kort på dig och dig och dig. Har börjar pilla lite mer med Photoshop hemma och jag kan nog bli lika hypnotiserad av PS som av nettan. I framtiden ska jag också bli lagom bevandrad i illustrator och inDesign också hade jag tänkt. Men en sak i taget Bettan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0