Fredagsbloggaren slår till igen











Det finns människor som måste spika och skruva ihop sina sängar med jämna mellanrum. Kaptenen är en av dem. Vad man gör för att hamna i den här situationen låter vi vara osagt, men det är väl de som också funderar på att använda sitt badkar som garderob.











Jag har ofrivilligt extraknäckt som städtant. Som belöning fick jag en röd Koff, en cigg och en fiskhermansvännershots. Det är också utlovat middag. Det enda jag vet är att den tydligen skulle bestå av schweppes russian och nått mer.

Helg.


Jag har också satt standarden i QWOP





I framtiden kommer en följetong som kommer innehålla bilddokumentation av stockholmsklubbarnas toaletter.
Det blir fint som fan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0