Malmö och sånt.







Anna hade en fin bild från sist jag var i Malmö och vi sprang på Robert Levon Been på Debban. Han tyckte att vårt band skulle heta "Half Machine". Det fick det göra också, nån månad ungefär sen tyckte vi att det lät som ett jävla synthband.






Hund och Öl, mina två favoritsaker.







BRMC ägde som vanligt, inga bilder därifrån dock utan bara på Luren som däckade cirkus 3 sekunder efter han hade ätit upp sin köttbullebaguette (btw världens bästa fyllekäk).






Tippen var förjävla sliten dagen efter.





fyyyyy dig.






Anna och jag drog till Köpenhamn och kollade läget.





Anna försvann och jag fick tre nya kompisar. Jävla galningar var det, två amerikaner och en dansk.





Dokumenterade hånglet. Man vet ju aldrig, dom kanske gifter sig och får små hårdrocksbarn, då kan denna bild komma väl till pass.






Tre Lejon.








Och i söndags åkte jag såklart hem till min kära mor och far för att fira att min mamma är världens bästa mamma. Där hemma kan man lära sig ryska. Det är ju lite knepigt eftersom fonetiken på det ryska alfabetet inte riktigt sitter...





Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin hund!! En sån skulle jag vilja ha. Lagom stor, och blank och fin :)

2010-06-01 @ 23:04:56
URL: http://saraisabel.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Fan vilken fin helg! Och visst är det en fin hund ;)

2010-06-02 @ 01:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0