Det är väl aldrig kul.





Sitter i hipstermössa och hipsterbågar och vet inte riktigt om jag ska känna mig häftig eller lam. I bakgrunden skymtar mitt kakel i hipsterkulören vit. Försökte ha en hipsterhelg som började på rue du pont nouveau. Men efter runtkuskande i diverse östermalmsdistrikt med tvivelaktiga taxibolag hittade jag ändå mig själv 24 timmar senare över en veckans på carmen. Språkandes med anarkisten Svurre och iklädd min bästa gamnacke. Prickade av 7 olika barer av blandad karaktär och möttes av den bästa kommentaren man kan tänka sig när jag frågade Sara om vi hade haft kul: "Kul och kul... Det är väl aldrig särskilt kul"

Funderar på att montera av stänkskärmarna på min bockstyresracer för att göra den mer hipstercykel. Det är bara det att jag har så otroligt lätt för att skita ner mig redan som det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0