Världsomvälvande upptäckter


Träffade igår en människa som inte kan böja sina fingrar bakåt (som jag kan). Efter en kort undersökning på jobbet idag insåg jag att i princip ingen kan det. Trodde jag var unik tills Oskar den jäveln böjer sina fingrar framåt, rakt ner mot handflatan utan att böja någon annan led än den där fingrarna börjar. Handen blir helt platt fast vikt!!! Där har vi nått man kan tjäna pengar på barn.

För att illustrera dessa egenskaper googlade jag fram en bild på det jag kan göra, och fram till idag trodde att alla kunde:



Identiteten på människan på bilden är inte fastställd och sidan den kom ifrån borttagen men den gör iaf att jag känner mig lite mindre ensam. Vi kanske inte skulle ha jättemycket gemensamt men vi har iaf våra fingrar.

Oskars fingerfärdighet är så pass unik att jag inte lyckats hitta nån bild på det. får ta kort på det i morgon. borde ju definitivt dokumenteras.


Kommentarer
Postat av: psykhjärna

Freak! Jag blir rädd!

2011-02-15 @ 10:17:44
URL: http://psykhjarna.blogg.se/
Postat av: viktoria

fascinerande! jag tycker verkligen om din blogg

2011-03-27 @ 10:39:54
URL: http://ansiktsburk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0