Torsdag






Ny t-shirt. 100 spänn. 10% silke. skön.



Var igår på serietecknarworkshop med liv strömqvist och sara hansson. Det var egentligen för bruds mellan 15 och 20 men jag myglade mig in ändå med oskuldsfull uppsyn och lysten blick.







Efteråt åkte jag hem till Malin och blev bjuden på bärs och makaroner! På Malins dörr hänger den bästa bild som någonsin tagits på mig. Som för att visa lite vem som egentligen bestämmer där.




Och idag köpte jag strumpor, kycklingsallad och tulpaner och åkte hem till Sara och riktigt skämde bort henne lite. Hon har tyvärr försummats lite på sista tiden den härliga kvinnan. Och till alla er som jag har snott strumpor av ( Moa, Malin och säkert många fler) nu finns det ju några nya par i min ägo om det känns som att det är dags att sno tillbaka.


Sen satt jag på bussen och hoppades på ett sms om att jag skulle åka några hållplatser till efter min. Men det blev ingenting av med det. Men det stod iaf "Ååh... det hade vart fint"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0