Mums!












När jag ser sånt här vill jag bara bo i en ombyggt lada som är en stor ateljé och hålla på och måla och slipa och snickra och sånt hela dagarna. Så man knappt vet om det är dag eller natt. Självklart har jag då en jättesnäll granne som kan allt och har alla verktyg och hjälper mig när jag kör fast.

Katie Thompson
heter geniet och hon har inte alls bara bott i en ateljé med en snäll granne utan gått typ 7 år på designskola och har precis öppnat en butik mittemot gamla kexkvarnen i Woodstock.



Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillar den blommiga... mums!

sen vill vi se ett optimistiskt inlägg om att du åker till malmööe snart

2010-09-29 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0