Söndag - det hänger på håret






(Hår i blyerts och ansikte i tusch)


Övar på att rita hår och sitter och känner mig allmänt nöjd med att dansläraren sa att jag hade så bra ben. Raka tydligen. Sen hjälper det väl iofs föga när vi gör grejer med benen som han förklarar med "ja, jag vet att man inte ska kunna göra så, det är ju inte naturligt. Men det här är inte naturligt, det är balett".

Har en känsla av att jag kommer få lika mycket träningsverk av det som av att cykla runt halva stan med Kaptenen på pakethållaren. Snusandes, svärandes och drickandes kaffe navigerade hon oss via någon form av medeltidsspektakel i kungsan, våffelståndet på nytorget och diverse avstickare, tillbaka hem till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0