Lita bara på slappa människor

 

 


Var ute och promenerade med Honken och hans hund ikväll. Efter ett tag var jag helt slut och sa att jag inte hade rört på mig så mycket på 10 år.
"Ah jag vet. Jag har fått så bra kondition sen jag skaffade hund, så jag måste röka som FAN för att hålla mig slapp"

Bäst är det också när man kommer hem till en människa man inte känner så bra och det hänger en gammal bajenhandduk på toa. Man blir inte glad för att man hejar på samma lag utan man blir glad för man vet att det är en skön jävel som har samma värderingar som man själv när det kommer till att njuta av livet och en kall öl.

Det är också slappt att ha en chef som säger saker som "Tessan, om du får plats på den där lilla hyllan behöver du inte jobba när du ligger där"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0