Freshness


Var uppe med tuppen idag och har flanerat på stan med Ulli. Det resulterade i en våg av inspiration till myshörnan som ska skapas under loftet. Det blir asiatiska sidenlyktor i taket! Det kommer bli stämning det. Mums.
Svängde också in på comics heaven en sväng och vem stod där bakom kassan om inte Mikael Sol. Blev tråkigt nog 14 år i samband med det och vågade inte säga hej. Kanske köper en bok för att lättare bryta isen. Det får bli tidigast på tisdag då jag får min veckopeng. Det är lustigt hur mycket brevvänner man har såhär runt den 25:e, i fredags när jag kom hem från jobbet rasade en lavin av fönsterkuvert emot mig när jag öppnade dörren. Fast det är inte mig dom vill vara kompis med, det är min vän lönespecifikationen :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0