spx 10 och urballning






Malin och jag pallrade oss ur våra grottor för att dra på small press expo och supporta Kattis (Katarina Streiler) som ställde ut sin bok "Bland hundar och huvudlösa". Jag hittade också en skön påse som Lisa Ewald hade gjort. En kalender av Elisabet Ericson ville också följa mde mig hem. Blev ultrainspirerad av alla duktiga kvinns så jag ville mest bara hem och rita men jag och Bettan drog till djurgården och hittade en träd med bollar i (ovan). Sen åkte vi bergådalbana.




påsen







kalendern







La petit Ramstömette




förbifart





total urballning??

Märk väl skillnaden mellan ansiktsuttrycken på mig och Malin kontra de på den inklippta bilden. Dom måste ju ha stått stilla framför en fläkt när dom tog den bilden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0