Fy dig





Det luktar bacon i min lägenhet. Hoppas det finns några små baconpartiklar kvar som jag andas in för det är den enda näring jag får i mig. luftburen bacon. Inte undra på att jag tappar hår. Jag kommer även behöva åka till Hawaii i maj och lära mig surfa. Fast det blir svårt att kombinera det med att ta körkort innan sommaren och åka på roadtrip i californien. Jag måste nog skaffa mig ett till jobb. Eller kanske bara ett mer välbetalt. Alternativt ett jobb där man åker på roadtrip i tjänst. Det skulle nog vara det bästa alternativet för annars skulle jag bara köpa en mops för pengarna och anställa en mexikansk mopssköterska som passade den när jag var upptagen. Måste sluta kolla på maria montazami och de andra hollywoodpundarna, jag blir ju hjärntvättad. Liksom baconaromen är detta Saras fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0