värmeljus och hjärtbrus












Jag är kär i den här hösten. Jag och höstarna brukar inte komma överens vanligtvis. Men just den här känns som en vår som lovar att allt kommer lösa sig. Håkans nya gör väl sitt.


Och Ullis lille Nikolaj blir sötare och mer bedårande för varje dag som går. Han är så varm, kramgo och försvarslös och man vet när man håller honom hårt att han är gjord av guld. Jag vill också ha en. Har kollat på blocket men det finns inga bebisar ute just nu som om någon vill bilda en liten söt familj med mig så kan jag kontaktas på fb. Vi delar självklart lika på föräldraledigheten.








Kommentarer
Postat av: psykhjärna

jag vill också ha barn men jag grinar ju också till "så mycket bättre" vilket inte du gör så jag tror inte du vill ha barn på riktigt :D

du vill bara krama barn! eller?

2010-11-09 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0